27. 11. 2015

Noky se švarcvaldskou šunkou, sušenými rajčaty, rucolou a Gran Moravií

Zimní hřejivé jídlo, které vám v ústech vytvoří blaho podobné tetelení se pod vyhřátou peřinou. Díky sušeným rajčatům a rucole dostane pokrm hřejivý nádech teplých letních dnů.



Noky se švarcvaldskou šunkou, sušenými rajčaty, rucolou a Gran Moravií
Po vzoru postupů Jamie Olivera a jiných věhlasných jmen světové gastronomie jsem si ulehčila práci noky koupenými v Lídlu. Díky tomu jsem měla za 25 minut navařeno a uklizenou kuchyň. 
Pravověrná kuchařka si jistě ráda vyrobí vlastní domácí noky. Pak je ale potřeba minimálně připočíst půl hodiny na přípravu + čas na úklid...
 Švarcvaldskou šunku jsem vybírala tučnější, aby mi přinesla víc chuti.

Suroviny na 1 větší porci
1/2 balení bramborových noků z Lidlu, 3 sušená rajčata, asi 3 hrsti rucoly, máslo, sůl, Gran Moravia podle chuti, máslo, sůl, pepř.

Postup:
Noky jsem dala povařit do vařící vody. Na pánvi jsem rozehřála trochu másla a přidala nadrobno pokrájenou Š. šunku, zarestovala, přidala jsem sušená rajčata a znovu zarestovala. V mezičase jsem si do panáka (skleničky na alkohol) odlila vody z noků.

Zbylý obsah hrnce jsem zcedila do dřezu a noky přidala do pánvičky s rajčaty a šunkou. Všechno jsem zamíchala, přidala rukolu, znovu zamíchala, vlila odloženou vodu, znovu zamíchala a nechala slabou minutku spojit chutě. Ve finále jsem pokrm zasypala sýrem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat