Šťavnatý steak z krkovičky s pečenými bramborami, zeleninovým salátkem a karí dipem

Vychutnejte si skvělý a výživný oběd, jehož příprava je natolik jednoduchá, že během vaření si můžete investovat svůj čas do několika dalších činností. Stačí občas přiběhnout a překontrolovat děj. Zbytek času se můžete věnovat dětem, sobě, partnerovi, partnerce, hostu, restům... Jednoduše maximální efekt s minimální námahou, což si v předvánočním šílenství všichni zasloužíme!






Šťavnatý steak z krkovičky s pečenými bramborami, zeleninovým salátkem a karí dipem


Suroviny:
Na brambory:
brambory, sůl, pepř, tuk

Steak:
plátek krkovičky, sůl, tuk

Dip:
zakysanou smetanu, karí koření, sůl

Salátek
listovou zeleninu, zeleninu, olivový olej, sůl, cukr, vinný ocet


Postup:
1. Brambory jsem oškrabala, nakrájela na měsíčky (kolečka), dala na plech zalila trochou oleje, zasypala solí a šoupla do trouby pod gril. Ještě rychlejší je, když si koupíte pozdní brambory s tenkou slupkou. Ty není třeba vůbec škrábat. 

2. Když už byly brambory, měkčí a první z nich začínaly zlátnout, promíchala jsem je. Rozžhavila jsem pánev. Do Krkovičky jsem s olejem vmasírovala trochu soli a na nepřilnavé pánvi jsem zprudka zarestovala. 
Když se maso začalo zabarvovat do zlata z obou stran, dala jsem ho ještě na zhruba 5-15 minut do trouby pod gril. Řídila jsem se tloušťkou masa a propracovaností, kterou si přeju.
 
3. Pokrájela jsem si zeleninu a ochutila ji. Do mističky jsem předala zakysačku, koření a promíchala. 

4. Vytáhla jsem steak a naložila si pokladu. 

Komentáře

  1. Kari dip rozhodně vyzkouším, znám akorát kombinaci (trošku prasáckou, ale dobrou) kari kečup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemci jedou karikecupy ve velkym. Zbytecne bych nemalovala pohlreicha na zed.
      Ochucovani zakysacky je plne univerzalni. Bezne pouzivam i garam masalu, jednou byly fajn provensalske bylinky....

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky