24. 11. 2015

Zápisky ze cvičení: TRX Reichi Karviná

Často bývám tázána na reference ohledně mnou absolvovaného cvičení, proto jsem se rozhodla psát si zápisky ze cvičení. Jedná se pouze o můj osobní názor, který je jako každý názor individuální. Pro vhodnost cvičení se poraďte s kvalifikovaným, certifikovaným trenérem nebo lékařem. 

TRX Reichi Karviná
kotakt: https://www.facebook.com/TRXReichi/
lokace: ZŠ Dělnická Karviná
cena: 100 kč v ceně cvičení je ionťák a ovoce na zobání
osobní dojem: Jo! Tomu se chci věnovat!


Obrázek převzat z facebookového profilu TRX Reichi


Středa večer. Po kurzu Krav Maga, který aktuálně absolvuju jsem zůstala na hodinu kondice. Je samotný konec a já se místo chození na rukách a nohách břichem ke stropu, jak tomu činí ostatní, pohybuju jako špatně odčervený pes, kterému se zrovna páníček směje, že sáňkuje.

Stav, který se mi, sakra, nelíbí.  Cestou do Karviné mi kolegyně vykládá o TRX, které navštěvuje její manžel. Ještě ten večer jednám. Kondice na stromech neroste a sebemrskačtvím si ji nevybuduju. Googlím si ono TRX. Dopoledne si pak s kolegyní upřesňujeme, o který klub se jedná.

A protože, co se neudělá hned, se neudělá vůbec, si rezervuju místo. Ve zbylé půlhodince si projíždím facebook TRX Reichi. Zmínka o trénování na Spartan Race mi způsobuje nervozní lechtání v podbřišku typu: Do čeho se to zase ženeš! Zůstaň doma. Neposlouchám se a o půl hodiny později už vyrážím vstříc novým zážitkům a lepším (kondičním) zítřkům.

Venku prší, leje a ještě víc prší. Softshelka to naštěstí zvládá a tak coby kapucínka s kapucí na hlavě v botách na hory stojím před halou. Paní z recepce mě posílá na příslušné sportoviště. Přicházím a jdu mezi spolucvičenky a spolucvičence. Všichni si prohlíží novou tvář. Poznáváme se s Karvinským radním a děláme, že se neznáme/nevidíme. Vzájemné mám tě na háku je fajn, byla by zbytečná škoda kazit si cvičení. Děkuju vyšším silám za to, že mám pod oblečením cvičební úbor. Převlíkání se v šatnách je dost komplikované. Svlíkám se, skládám oblečení do ranečku a ujímá se mě trenér.

Pohledný sympaťák mě provádí a všechno mi vysvětluje. Platím, do pití si dávkuju ionťák, který je v ceně a za zkoumavých pohledu ostatních běhám v chumlu. Po rozběhání a rozcvičce se máme rozdělit na kruháč a lana. Jdu na kruháč. Naproti mě je známá tvář z facebooku, onen manžel kolegyně z KM. Jsou rozděleny stanoviště, vysvětleno cvičení. Trenér na mě během cvičení dohlíží. Pečlivě a starostlivě hlídá, abych cvičila správně. Jsem zvyklá na skvělé cvičitele, ale takhle se mi ještě nikdo nevěnoval...

Odkruháčováno. Jde se na TRX. Do lan jsem zamotaná, jako sluchátka při vytáhnutí z kabelky. Trenér mě rozmotává a ukazuje mi, jak se na tom věšet. Věším se. Jsem nadšená. Zapojuju svaly, které běžně nezapojuju. Začínám rozumět všeobecnému nadšení pro TRX v mém okolí.

Po všem tom věšení se přijde čas na tabatu. Skáčeme přes švihadlo. Dvacet sekund hop hop hop a pak pár sekud pauza a pak zase hop hop hop a pak zase pauza. No... mezi tím hop hop hop je trochu motačka, protože od zakládky jsem přes švihadlo skákala tak tři krát na Krav Maga. Přičemž i na té základce to byla bída....

Po tabatě se znovu dělíme na kruháč a lana. Opět si volím prvně kruháč. Poskakuju, hýbu ketbelem, zvedám se, potím se, teče ze mě...  Po splnění kruháče znovu na lana. Opět jsem pod ochranitelským dohledem.

Docvičeno. Konec. Šlus. Máme se rozdělit do dvojic, každý se chopit jedné částí lana. Zůstávám sama, což kvituju s povděkem. Líp se mi krotí lana a víc prostoru je pro mě vždy příjemnější.  Různým zavěšováním se protahujeme.

Převlíkáme se. Tohle bylo tak super cvičení, že se hned hlásím na příští týden, protože tohle opravdu chci zažít znovu. Takhle chci cvičit. Jo. Jo. Jo.

1 komentář:

  1. Ahoj děkuji za pozitivní komentář a rád bych se tě zeptal, zda to mohu sdílet na mých stránkách TRX Reichi. Diky

    OdpovědětVymazat