Bramborové noky se slaninou, kysaným zelím a rucolou

Nebaví vás vaření? Máte už všeho toho shonu plné brýle? Ulehčete si práci a dopřejte si rychlé, výživné jídlo. Samozřejmě, že poctivá hospodyňka vytvoří bramborové noky vlastnoručně. Ale právě na bedrech nás žen je výchova dětí, starost o domácnost a mnoho dalšího, proto si zasloužíme využít všech možností, které nám život nabízí.






Bramborové noky se slaninou, kysaným zelím a rucolou 

Suroviny:
Kysané zelí, slanina, cibule, bramborové šulánky (osvědčily se mi ty z Lídlu), rucola

Postup:
Slaninu jsem si pokrájela maličké kostičky, cibulku nadrobno. Slaninu jsem si vybrala co nejlibovější, tak aby byl tuk, ale přehánět taky nemusíme. :) Slaninu jsem rozpustila na pánvi, přidala cibuli, zarestovala, přidala zelí, znovu zarestovala. Zelí jsem lehce podlila vodou a noky povařila v osolené vodě. Podle potřeby jsem přidávala vodu k zelí tak, aby bylo vlhké ale ne vodnaté. Jakmile noky vyplavaly přidala jsem je k zelí, dodala rucolu, zamíchala a naložila si. :)




Komentáře

  1. Tak to se mi líbí :-) vyzkouším v dohledné době, nejlíp před Silvestrem.
    Jinak přejí hezké a veselé vánoční svátky, hodně pohody a radosti :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky