Cibulovo-rajčatová polévka se zázvorem

Pikantní, lehce vonící letní dovolenou v exotických dálkách. Pokud použijete máslo docílíte krásně sametového pocitu v ústech, pokud olej ze sušených rajčat, pochutná si kytkožrout. Polévka je navíc jednoduchá k přípravě a fajn na oběd. :-) Vhodná je i pro celiaky a fitness.



Cibulo-rajčatová polévka se zázvorem

Suroviny
Na obědovou porci tj. zhruba 400 ml. nebo 2 normální polévkové porce jsem potřebovala:
1 obří cibuli, větší půlku konzervovaných rajčat, máslo, zázvor, cayenský pepř a sůl podle chuti

Postup:
Cibuli jsem pokrájela na půlkolečka, zarestovala na másle, dokud nezhnědla, přidala půlku konzervovaných rajčat, zázvoru, cayenského pepře a soli podle chuti.

Vše jsem pomíchala, vypláchla konzervu po rajčatech a asi 20 minut vařila.

Jakmile byla polévka povařená, popadla jsem ponorný mixér a vše rozmixovala. Podle potřeby jsem polévku dochutila zázvorem, solí nebo cayenským pepřem. :-)

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky