Marnotratné šílenství v Ziaja

Následující recenze je sepsání čistě individuální zkušenosti. Každé tělo reaguje na kosmetické výrobky individuálně. Jsem extrémní sušinka, proto mi vyhovuje menší spektrum výrobků. Lišit se mohou i nároky. Pro přesnější informace doporučuji poradit se s kvalifikovaným, certifikovaným dermatologem nebo farmakologem. 



Celý příběh se datuje do listopadu léta páně 2015. Toho času jsem hledala ideální denní krém. Značka Ziaja má v mém okolí pozitivní pověst a tak když jsme v Bialsku Biala kráčeli kolem firemní prodejny, zabrousila jsem dovnitř. Na projevený zájem o značku mě milá prodavačka nabalila fůrou vzorků. A já začala zkoušet. Porovnávat s fůrou vzorků z lékárny. Vzorky si vedly hodně dobře, proto jsem kdesi v první půlce prosince opět navštívila prodejnu Ziaja. Tentokrát s cílem nákupu.
Většina krémů stojí max. 9 zlotých, což při vynásobení 7 (lépe počítat více) dá krásné ceny motivující k vyhození si z kopýtka. Navíc! Paní, která mě obsluhovala by prodala i smrtce vlastní kosu. Fakt úžasná krasojízda. Za ta léta jsem už otužilá, ale tohle byla mistryně ve svém oboru. No a tak jsem odcházela s nákupem za 50 zlotých + pocitem bezduché marnotratnosti, dobrého nákupu, radosti, hříšnosti atd.

Nákup patladel

Radost ovšem trvala jen do příjezdu domů. Během procesu bližšího seznamování se s nakoupenými výrobky došlo na sebenadávání. Přiznejme, že  Já intelektuprostý tur domácí patřilo ještě mezi to slušnější.
Okamžitě jsem měla chuť zapnout blog a varovat před podobnými poruchami soudnosti ostatní. Ale říkám si, Ruměnko - klid - nehysterči. Dej tomu čas. A tak jsem svému nákupu dala čas.

Prvně si sepišme, co mě tolik rozčílilo:
1) Chatrnost balení
- u tělového mléka (velké balení se stříbrným nápisem) upadla cestou autem pumpička a sprchový gel se promáčkl při uchopení.

2) Prodaný vzduch
- v mnou zakoupených výrobcích 1/3 produktu chyběla. U Jasminu kremie chyběla dokonce polovina produktu

3)  Rozředěná konzistence
- oproti kosmetice, kterou běžně používám byl sprchový gel a tělové mléko naředěnější.

Tyto tři body prakticky vysvětlily, proč jsou výrobky tak levné. A nízká cena mi vnukávala myšlenku: Cos čekala.

Dárky k nákupu


Výrobky, které mi přišly fajn:

Tělové mléko
- asi měsíc jsem se poctivě mazala 2x denně a pokožka byla opravdu příjemně hydratovaná. Nabízí se ovšem otázka, jestli to je pravidelností nebo výrobkem. Minimálně dobrý, ale je. Konzistence je super na masáže :-)

Jasmin w kremie
- výrobek zakoupený pro matičku. Ruce hydratuje opravdu dobře a fajn se vsakuje.


Zklamal mě:
sprchový gel
Krémový sprchový gel není vyloženě špatný. V porovnání s výrobky pro sušinky z místního potravinového řetězce, malých drogerií nebo DM ale zaostává.

Olivový krém
Může to být čistě individuální, ale obličej mě po aplikaci lehce pálil a svěděl. No hold mám další krém na ruce nebo boty nebo tělo...


Nákup masek
 


A závěrem?
Čas ukázal výrobky lepší, než se na první dojem zdálo.  Za 350,- Kč jsem si koupila fůru kosmetiky + jsem dostala i hodně dárečků. S dobrou kvalitou vzhledem k ceně. 

Do budoucna dám, ale přednost jiné kosmetice. Žijeme v době, kdy za stejnou částku můžu jak na Poslkém, Českém a třeba i Německém trhu můžu dostat víc. Jen se zaměřit na značky, které mají nižší rozpočet na PR a jejich marketingovému oddělení se nepodařilo vybudovat natolik dobrý brand. 

Komentáře

  1. Hledám taky, občas i úspěšně, ale většinou jsem dost zklamaná, pak si nadávám, že jsem za to vyhodila prachy. Pro mě je rozhodující i vůně výrobku, respektive nejlépe žádná vůně, o to se hůř hledá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! Taky dávám přednost neparfemovaným výrobkům. Připadá mi to i zbytečné. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky