17. 2. 2016

Krůtí medailonky s Gran Moravií na zelených fazolkách

Jedna z mých nejoblíbenějších rychlovek vznikla, když jedna z kamarádek držela ketodietu. Krom předražených tyčinek a nápojů mohla akorát houby a zelenou zeleninu. Já byla na návštěvě, v kuchyni a potřebovala jsem improvizovat. Postupně jsem si jídlo doladila k osobní spokojenosti a dnes je mým evergreenem. Rychlou večeří nebo obědem. Mimochodem kamarádka sice zhubla, ale do měsíce měla kila zpět i s bonusem.  Takže pokud máte zbytečné tisíce a baví vás jojoefekt... 



Krůtí medailonky s Gran Moravií na zelených fazolkách
- stejně dobře funguje krůtí prso nebo kuřecí maso, ale medailonky jsou prostě nejlepší a nejlevnější

Suroviny 1 porce:
150 g krůtích medailonků, půl balení krájených fazolek z Lidlu, máslo, cibule nakrájená nadrobno, sůl, cayenský pepř, Gran moravia podle chuti

Postup:
Na másle jsem lehce orestovala cibulku, přidala na kostičky pokrájené maso, znovu zarestovala, dokud maso nechytlo lehce hnědou barvu.
K masu jsem přidala zmražené fazolky a míchala, dokud fazolky neroztají a nezměknou. Ke konci fazolky ještě lehce zasypu sýrem, znovu lehce restuji tak, aby sýr změkl.
Jídlo podávám se sýrem.




Žádné komentáře:

Okomentovat