11. 3. 2016

Mé nejoblíbenější kuchyňské vybavení

S dobře vybavenou kuchyní jde práce lépe od ruky. Každá/každý, máme své oblíbené vybavení, na něž nedáme dopustit. V následujících obrázcích a řádcích se pochlubím se svými oblíbenci. S čím se nejlépe vaří vám? Máte to taky tak?



1) Struhadýlko!
Kdo mě zná osobně, ví, že struhadýlko považuju za základ. Když je třeba do polévky přidat muškátový oříšek nebo parmazán, dochutit si jídlo u stolu, lehce zasypat dort čokoládou... Lehce se omývá, je přenosné a vždy po ruce.

2) Vařečka od Kat.
Mám štěstí na sousedy. S touhle vařečkou se jednou objevila Kačenka, že ji koupila na farmářských trzích. Od té doby s vařečkou ráda vařím. Moje drahá kamarádka je pořád se mnou. Kromě zvednutí nálady se s vařečkou i skvěle míchá. :-)

3)Škrabka
Když je třeba ozdobit salát, stačí vzít tuhle škrabku, mrkev a jedem! Nebo na všechno velké, co je třeba oškrábat.

4) Prkno od Jiřího. Asi tak jediné pozitivní, co mi po románku z loňského roku zůstalo...


5) Ponorný mixér s příslušenstvím
Pomázánky, smoothies, polívky...  Ano. V kuchyni se dá fungovat i bez ponorného mixéru, ale proč si zbytečně limitovat život?

6) Kytička maličká
S kytkou to v kuchyni vypadá lépe. A když to v kuchyni vypadá lépe, pak se mi i lépe vaří. 




7) Plech
Nejčastější funkce v troubě, kterou používám je gril a horkovzduch. Třeba na grilovanou kořenovku, brokolici, steaky... No a na to potřebuju malý plech. Nejčastěji využívám tuhle formu :-)


8 komentářů:

  1. V pokracovani chci videt poradnou kudlu!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj největší kuchyňský oblíbenec je remoska a stará sklenička od hořčice na odměřování :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Remoska je legenda! S tou hořčicí mi to připomíná tak trochu mě, která odměřuje malé množství tekutiny panákama. :-D

      Vymazat
  3. Tak koukám, že máme stejný mixér...akorát mám zelený. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelený jsem měla původně, ale pak se porouchal, v obchodě jsem ho vyměnila a vybrala si pro změnu fialovou :-)

      Vymazat