9. 5. 2016

Krůtí maso ve smatanovo-citronové omáčce

Rozmazlete své chuťové buňky letní svěžestí citronů v kombinaci se sametovostí zakysané smetany. Přesně tohle přináší dnešní recept.




Krůtí maso ve smetanovo-citronové omáčce 

Suroviny na 1 porci 
- rozpis ingrediencí je orientační, žádná cibule ani citron nejsou stejně velké a každý máme chuťové bunky nastavené jinak

160 g krůtích medailonků, půlka střední cibule (ideálně pak červené) nakrájené na půlkolečka, kurkuma, máslo, sladká sojová omáčka (k zakoupení v Tesco, osobně ji mám nejraději k sushi), šťáva z citronu podle chuti, 2 polévkové lžíce zakysané smetany, hladkolistá petrželka, sůl, pepř podle chuti

Postup:
Krůtí maso jsem nakrájela na kousky, osolila, opepřila a prudce orestovala na másle. Orestované krůtí maso jsem dala bokem do misky a v té samé pánvi rozpustila máslo.

Na něm jsem dozlatova zarestovala cibulku, vrátila jsem maso, přidala kurkumu, zalila asi 1,5 dl vody, přidala zakysanou smetanu a lehce povařila.

Dochutila jsem citronem, solí a sojovou omáčkou podle chuti. Nakonec jsem vmíchala nadrobno posekanou petrželku.

Jako příloha jsou fajn brambory nebo rýže.

Zdroj inspirace Břicháč Tom

2 komentáře: