Grilované papriky plněné sýrem

Vychutnejte si léto a užijte skvělou chuť. V troubě nebo na grilu paprika krásně změkne, vytvoří delikátní a jemný obal roztékajícímu se sýru, který vaše chuťové buňky veme do chuťového nebe. Jednoduše vytvoříte skvělou chuťovku na gril nebo svačinku, která provoní celou místnost. Svým jídlem pohostíte příznivce nízkosacharidové stravy, celiaky, vegetariány a labužníky. Marušce tímto děkuji za BOŽÍ RECEPT!




Grilované papriky plněné sýrem

Suroviny:
paprika, sůl, cayenský pepř, sýr (eidam/ uzený eidam/ eidam+ricotta/ eidam+mozzarella...)

Postup:
Nejvíce mi chutnala červená paprika. Fungovala, ale i bílá. Důležité je, aby byla paprika měkká. Když více zhnědne, je to jenom dobře, protože se pak paprika lépe loupe a oloupaná je nejlepší. 

Nastrouhala jsem sýr na hrubém struhadle.

Papriku jsem omyla, vydloubla stonek, odstranila semínka, vysolila vnitřek, potřela cayenským pepřem, 

Vnitřek papriky jsem naplnila sýrem a na vymazaném plechu dala péct do trouby na funkci gril/horkovzduch na 170°C, dokud nebyla paprika měkká. 

Z hotových paprik jsem odstranila slupku a podávala. 


Komentáře

Oblíbené příspěvky