Bylinkovo-parmazánová roládka z vajíček, plněná krémem z ricotty, tvarohu, sušených rajčátek a bazalky

Staňte se gurmánem a dopřejte svým chuťovým buňkám inspirací Itálii. Bez lepku, fitness, bez masa, nízkosacharidově a lahodně.



Bylinkovo-parmazánová roládka z vajíček, plněná krémem z ricotty, tvarohu, sušených rajčátek a bazalky 

 Suroviny asi na 2 porce.

na omeletu
3 vajíčka, 2 lžíce strouhaného parmazánu/Gran Moravia, česnek, pažitka (+oregano, bazalka...), sůl, pepř.

na náplň 
vaničku ricotty, 1/3 tučného tvarohu /miluju ten z Lidlu/, dvě sušená rajčata naložená v oleji, bazalka, sůl, pepř,

Postup:
Vajíčka se surovinami na omeletku jsem smíchala a vidličkou promixovala. Na pánvi jsem rozpustila kostičku másla a rovnoměrně rozprostřela směs, aby se mi udělala omeletka.

Sušená rajčátka jsem rozkrájela na kostičky, bazalku natrhala a rozmíchala s ostatními surovinami na náplň, ochutnala a podle potřeby dochutila.

Omeletu jsem během práce na náplni hlídala a obrátila. Jakmile byla omeletka hotová, nechala jsem ji lehce prochladnout a po lehkém prochladnutí pomazala krémem. Omeletku jsem zamotala a rozkrájela na kolečka.






Komentáře

Oblíbené příspěvky