28. 9. 2016

Afrodiziakální tvarohový dezert inspirovaný Maruškou

Maruška patří mezi zlatíčka, typ lidí, které všichni mají rádi a jinak to nejde. Je neuvěřitelně srdečná, empatická, praktická, inspirativní a jednoduše fajn. Občas před nás postaví talíř s něčím naprosto delikátním a já se pak hodlám utlouct.

Na jejích delikatesách je kromě neuvěřitelně lahodné chuti kouzelná i jejich zdravost a nenáročnost na přípravu. No jenom si to představte - bleskurychle připravíte ultrachutný a ultrazdravý dezert, který chutná i dětem (ozkoušeno na Matýskovi a Viktorce), po kterém nemusíte mít výčitky, když vás pronásleduje mlsná! Vláknina, bílkoviny. Tím ale kouzlo dezertu nekončí - dezert se dá různě obměňovat. Držíte se základu a pak jen můžete měnit koření, ovoce, sušené ovoce, sladidla, oříšky, koření (vhodné na pečení)...

Verze, kterou přináším je plná chutí a koření, které příjemně rozproudí vaše smysly. Skořice, kardamom a cayenský pepř jsou prý afrodiziaka. Pro stoprocentní účinek ale doporučuju, abyste vy pánové přinesli své ženě kytičku - vždyť některé se dají koupit už za 15kč, dobré víno a vy dámy se oblékly do dráždivých šatiček a (až děti usnou) jste si udělali pěkný společný večer, protože život je sakra krátký! 




Afrodiziakální tvarohový dezert inspirovaný Maruškou

Suroviny na základ:
150g ovesných vloček, 3 vajíčka, 3 vaničky tvarohu, půlka kypřicího prášku (zkuste do perníku), sladidlo podle toho, jak máte rádi sladké dezerty (já použila 4 plné lžíce medu)

Na dochucení:
rozdrcený hřebíček, rozdrcené nové koření, kardamom, cayenský pepř, skořice (můžete použít koření do perníku nebo dochutit kypřícím prášekem do perníku), rozinky

Postup:
Ovesné vločky jsem rozmixovala a promíchala v misce s kypřícím práškem. Tvaroh jsem v mixéru rozmixovala s medem, aby se lépe promíchal. Vajíčka jsem pohlídla a vytáhla skořápky. Všechny suroviny jsem přidala do misky, kde jsem dodala koření + hrozinky a opravdu důkladně promíchala. 

Pomačkala jsem pečící papír a vyložila jím hluboký plech, který má přibližně poloviční rozměry jako klasický. 

Na pečící papír jsem vyrovnala těsto a šoupla do rozehřáté trouby na 180°C. 


Žádné komentáře:

Okomentovat