Voňavé krůtí maso v červené čočce se zázvorem

Pamatujete si taky ten obrázek, kde bylo napsáno: Vyber si buď budu krásná já nebo naše kuchyně? Přesně takovou kategorii byste mohli vytvořit pro Krůtí maso v červené čočce se zázvorem. Minimum použitého nádobí. Lahodný pokrm s vůní orientu. Přesně to je Krůtí maso v červené čočce se zázvorem. Mimochodem - chilli, zázvor i kurkuma jsou afrodisiakální. Takže, děvčata vzhůru do šatiček, naladit nějaké žhavé rytmy a ke sporáku, ať těm morousům, co se až pošetile bijí do prsou jak by nesnědli nic zdravého chutná! Ostatně vaření má hned jiné kouzlo, když se vaše silueta v padnoucích šatičkách vlní u sporáku do zvuku žhavých rytmů, zatímco ožívající společník k vám přistoupí, něžně sundá pramínek vlasů, políbí na krku a pohladí na bocích...



Krůtí maso na červené čočce se zázvorem

Suroviny
krůtí maso (preferuji medailonky, pokud neseženete, budou fajn i prsa), červená čočka, zázvor, kokosový olej (dá se použít i olivák, ale kokosový posune pokrm do jiné dimenze), kurkuma, chilli, špenát

Postup:
Krůtí maso jsem pokrájela na kostičky. V pánvi jsem rozpustila kokosový olej, na něm zarestovala krůtí maso, přidala kurkumu a chilli, zasypala červenou čočkou, zastrouhala zázvorem, zalila vodou, přidala sůl, za občasného přilití vody a promíchání nechala povařit. Když už byla čočka skoro hotová, přidala jsem špenát (ideální je čerstvý, ale já popravdě použila mražený v kostičkách), ochutnala, podle potřeby dochutila a podávala. 


Orientální chuť! 

Komentáře

Oblíbené příspěvky