18. 10. 2016

Banánový chléb

Čau Míšo,
chtěla jsi ode mě recept na ten Bánánový chleba, co jsem teď pekla na naše setkání. Při pečení jsem dost improvizovala oproti původní verzi, co je v časopise. Mouku jsem použila celozrnnou špaldovou co jsem koupila u Lenky a místo cukru dala trochu medu. Banány jsem měla přezrálé, takže měly tu nejkrásnější cukernatost a nejlepší chuť - navíc je měli ve slevě, takže nejlepší a levné.



Banánový chléb

Suroviny:
100g másla, 1 obří polévková lžíce medu, 1 domácí vajíčko, 220g (špaldové celozrnné mouky), půl prášku do pečiva, panák mlíka, 4 banány, 85 g kokosu.

Postup:
Prvně jsem klepla vajíčko do misky a prohlídla, jestli tam není nějaká zbloudila šlupka. K vajíčku putovalo máslo, med a banány. Všechno jsem rozmixovala mixérem. Dávej pozor, dost to lítá a vyber si raději nějakou hlubší misku. Byl to boj!
Jakmile jsem měla rozmixovány mokré ingredience, přidala jsem mouku a kypřící prášek a kokos. Dala jsem si záležet na promixovávání, aby se kypřící prášek co nejlíp promíchal. Pak jsem tam šloupla ještě panák mlíka, zamixovala a pak ještě ochutnala, jestli není třeba dosladit nebo tak něco. Na doladění jsem dala ještě trošku vanilkového extraktu, co mám z Marks and Spencera. 
Tentokrát byla buchta bez cayenského pepře, ať si pochutnají i děti. Napadá mě ale, že to bude super i s čokoládou. :-)

Drž se, Míšo!


Žádné komentáře:

Okomentovat