27. 11. 2016

Můj atopický haul (nákup)

Příspěvek je pouze první osobní zkušeností. Atopická pleť je pro mě novou zkušeností. Kožní problémy a produkty konzultujte s dermatologem nebo lékárníkem. Příspěvek není sponzorován. 

Vyhlášená, moderní, dermatologická ordinace. Sedím naproti lékaři. Dovídám se, že vyrážka na krku, jež svébytně nazývám leprou, je atopický exém a já mám atopickou pokožku.
Extrémní suchost, doprovázená svědivostí, je vysvětlena a pojmenována. Na vině je genetika a ovzduší. Dostávám dva vozerečky krému, letáček pro děti a instrukce. Lékař vstává, podáváme si ruku. Odcházím směrem k lékárně, kde si pořizuji:


Cytéal 
Parfemace je něco mezi dezinfekcí a vůní svěžího lesíčka, která se používá na čištění WC. Nic, čím by člověk chtěl ohromit nebo navodit romantickou atmosféru. Naštěstí se to dá přebít běžnou toaletní vodou a antiperspirantem. Za čtrnáct dní používání se mi zlepšila pleť. Ubylo pár neduhů, jež jako dáma zamlčím a až na parfemaci jsem nadmíru spokojená.
Cytéal se používá tak, že se opláchnu, namydlím, odhadem tři minuty koukám doblba a pak spláchnu. Kožní tekutina je na lékařský předpis. 


Avéne Xera Calm
Ač krém nepatří mezi nejlevnější, investice se alespoň z mého pohledu vyplatila. Pokožka je hydratovaná a hebká. Hydratace vydrží celý den. Krém se opravdu vsákne, nezůstává na mě mastnota. Neobtěžuje mě silná a chemická parfemace, díky níž jsem si u jiných výrobků občas připadala jako vonící stromeček do auta.

Zjištění Atopie je pro mě novinkou.. Je příjemné vědět co a proč. Jak už jsem zmínila výrobky pro mou pleť nejsou levné. Přesto ale ušetřím. Místo tisíců lahviček slibujících zázraky a vůni sedmého nebe, si pořídím minimum kosmetiky, která bude opravdu fungovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat