Pastinákový krém

Přesnídávkové polívky jsou podceňované! Fakt! Jsou hotový poklad, když člověk nestíhá. Elegantně vždycky vemu hrníček, naložím si, ohřeju a funguju. Moje hrníčkové polévkování se stalo dokonce natolik populární, že si některé návštěvy vyloženě žádají polévku s hrnku.
Moje oblíbená polívka je pastinákový krém. Při čtení receptu jsem byla dost skeptická, jenže pak bylo třeba využít petržel - zkusila jsem uvařit a MŇAM! Fakt polívku zkuste. Nebo nemusíte, ale vy se ochudíte o syté, zdravé a jednoduché jídlo! :-)



Pastinákový krém 
Petržel, brambory (osvědčil se mi poměr třičtvrtě zeleniny, čtvrt brambor), máslo, cibule, stroužek česneku, cayneský pepř, sůl, smetana

Postup:
Cibuli jsem nakrájela nadrobno, orestovala na másle, přidala pokrájenou petržel, bramboru, zalila vodou, šoupla tam česnek, nechala rozvařit, přidala smetanu, rozmixovala ponorným mixérem a podle potřeby dochutila. 



Komentáře

Oblíbené příspěvky