Zbytečně vyhozené prachy aneb přípravky, které mi nevyhovovaly

Následující článek je pouze osobním názorem a jako každý osobní názor může být individuální. 

Život není sluníčkovej.  Určitě nejsem sama, kdo si občas koupí výrobek se, kterým není spokojený. Svou zkušenost jsem se rozhodla poslat dále.

Vybrala jsem 4 výrobky, o kterých jsem víc. Neuvádím produkty jako je například tvářenka, kterou jsem si koupila za 30 kč ve slevě. Za ty prachy můžu být ráda, že mi to nepoleptalo tváře a ne se vztekat ohledně prášení a minimální výdrže. 

Vybrala jsem dva přípravky dekorativní kosmetiky a dva přípravky bytové kosmetiky. Život ženy přeci nedoprovází jen "šminky". :-)


Denk mit Nature přípravek na vytírání.
Z ekologické řady DM používám saponát na nádobí a docela mi vyhovoval i prací prášek. Logicky jsem tedy sáhla po přípravku na podlahy. Což zpětně chápu, jako chybu. Podlaha není moc vytřená, vyprat hadru je boj a ruce mám nepříjemně ulepené. 



AVA Universal 
Celý život používám Cif nebo Real. Jenže pak přišel Retro týden v Lidlu a já se nechala unést designem výrobku. No to jsem si zase jednou pomohla! Oproti dvěma výše zmíněným přípravek méně čistí. Pokaždé, když ho pokládám se vznese obláček produktu a zaneřádí okolí. 



Rimmel Match Perfection
Malovali jste někdy doma? Myslím stěny místností. Používali jste takový ten lesklejší Primalex? No přesně tak si připadám, když si makeup nanesu na obličej. Jako bych se natřela Primalexem, Barakrylem nebo něčím podobným a to na sebevědomí. Fakt ne. Krytí bych taky očekávala daleko lepší. Přitom recenze jsou oslavné. Nabízí se otázka, jak moc velká je zkušenost recenzentek a jestli za kladným hodnocením nestojí jenom PRoddělení Rimmelu. Třeba je taky chyba u mě a pocit natření se primalexem nevyhovuje jenom mi.  




Rozjasňovač v kuličkách od Oriflame
Tak dlouho jsem chtěla kuličkový produkt od Orliflame, až jsem si jej jednou koupila. Radost  přešla už při prvním líčení. Kuličky mají totiž tendenci se hýbat a tak mi lítaly po celé koupelně. Radost vygradovala ve chvíli, kdy jsem je dostávala z odpadku, který mi pár vyskočivších kuliček ucpalo odpad. Krocení kuliček běžně protáhlo líčení o 10 minut a to nechci. Zvlášť, když spěchám. 



Komentáře

  1. Podobné kuličky jsem jeden čas chvíli používala, ale také mi pořád všude lítaly :D
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky