7. 2. 2017

La Bouchee Brno

La Bouchee v Brně patří mezi luxusnější a vyhlášenější restaurace. V žebříčku Trip Advisor se dá dokonce vygooglit mezi dvaceti nejlepšími a to už je docela slušné skóre. Podnik se profiluje jako francouzská restaurace.

Už delší dobu mě restaurace zajímala. Vždy se ale našel důvod, proč jít jinam. Jenže tentokrát jsem měla blbou náladu. Na blbou náladu mi pomáhá vývar. La Bouchee měli zrovna v nabídce králičí vývar a tak jsem vyrazila léčit si blbou náladu.



Připadá vám slušně řečeno: "netradiční" vyrazit si do luxusní restaurace na polívku? Rozumím. Podle mého názoru by ale podobný podnik měl umět uspokojit hosta, ať už zavítá  na degustační menu nebo na vývar. Ať už v restauraci nechá dva tisíce nebo stovku. Zároveň považuji vývar za skvělé seznamovací jídlo s restaurací. Navíc jsem chtěla dobrej vývar!!!

K La Bouchee se dá dostat tramvají č. 4 ze zastávky Obilní trh. Správný buržoust ale asi pojede autem, kde určitě bude mít dobrou navigaci a ta mu poradí lépe.

Interiér restaurace je rozdělený na horní a dolní část. V horní části je posezení pro více lidí u stolu. V zadní - dolní části jsou pak i stolky pro dva.  Co se týká prostředí je opravdu ale opravdu příjemné. Atmosféra určitě stojí za návštěvu.

Obsluha je příjemná a profesionální. Vývar byl krásně jemný, sametový a čistou prací. Chutnal skvěle, ačkoli by mohl i chutnat božsky. Na polední menu ale nadstandard.

Dobrý dojem bohužel kazí záchody. Jsou vizuálně pěkné, jenže co do zápachu, jsem byla už spokojenější i ve čtvrté cenové.

Ač byla obsluha profesionální, mohli počkat, než se vrátím ze záchodu a pak mi přinést polévku. Místo toho, aby už na mě polévka čekala na stole. Nepotěšila ani delší čekací doba na zaplacení. Čekačku jsem nakonec vzdala a vyrazila zaplatit u baru.

Závěrem? Příjemné prostředí, skvělá kuchyně. Ceny nejsou nízké, ale zase ani astronomické. Až si budu chtít zvednout náladu vývarem, ještě se ukážu a třeba si dám i něco jiného. Nicméně je podle mého názoru po Brně i více zajímavých podniků.

web:http://www.labouchee.cz/cs/uvod

Žádné komentáře:

Okomentovat