Moje sbírka kosmetiky 2O17

My ženy jsme marnivé plémě. Stejně jako stovky dalších bloggerek i já občas ráda napíšu o kosmetice. Akorát u mě to má háček. Moje pleť je atopická, citlivá. Jsem citlivá sušinka. Špatně zvolená kosmetika a v tom lepším případě se drbu jako zavšivený čokl. V horším případě se v noci budím táhnutím pokožky, pálením a mám chuť si rozdrásat obličej.

Logicky se tedy pro mě nejnovější trend dekorativky nebo sprcháč s vůni letního vánku může stát noční můrou. Dílem satanovým! U nákupu/placení kosmetiky mívám pak chuť zažádat o vrtání kolena. Na druhou stranu  má omezenost ve výběru kosmetiky i výhody - nekupuju si zbytečnosti a ušetřím dost času nesledováním kosmetických trendů.

Cílem článku není vylít si srdíčko, ale přinést inspiraci ženám, které mají podobné problémy jako já. I těm bezproblémovým. :-)

Dost už ale okecávání!

Dámy - tohle je moje kosmetická sbírka. Nafotila jsem to včetně zubní pasty.


Vlasová kosmetika


Už léta páně používám vlasovou kosmetiku od Matrixu. Zvykla jsem si. Maska od Macadime není nic moc, příště se vrátím ke Gestil Wonder. Biosilkový olejíček je legenda.



Sprchování 

Cytéal mám na předpis. Časem si člověk na svěží vůni dezinfekce zvykne. Pro případ cest nebo když chci změnu používám sprcháč od Avene.


Obličej


Xera Calm mám na celé tělo.


Líčení



To černé je legendární řasenka 2ooo calories. Tvářenku Frat boy mám z Ebaye, takže hádám fake, na druhou stranu i tahle docela dobře drží. :-)


Vonění 



Zuby



Já vím, měla bych přejít jako každé správné děvče přejít na bambusový kartáček, ale zatím mi vyhovují plasťáky. Zubní pasta od Marvisu je moje závislost!!!! MUST HAVE!!! Kdo si nevyčistil zuby skořicovou zubní pastou, nezažil radost z mytí zubů.


Je fér, abych zmínila ještě pár statečných, které používám pár krát do roka a jaksi jsem je zapomněla zachytit. Lak na vlasy od Wella, Tužidlo na vlnité vlasy z DM, oční stíny od Avon, krém na ruce Bioderma Atoderm a Havlíkův balzám na rty.


Aktuální stav je funkční, ale v budoucnu se může změnit. Co vy, děvčata? Máte více nebo méně kosmetiky? Jakou kosmetiku používáte? Používáme něco stejného? Je něco, co bych měla vyzkoušet? :-)

Komentáře

  1. Ahoj :-) co se týka vlasů tak jsem chuti přišla taky na tuhle značku.. Matrix je cenově a kvalitou pro me jedna z nejlepších..akorát teď měním šampon- po delší době užívání mě přestal vadit ale top jsou i produkty na finální účes - tužidlo, lak.. olej ( stejná ráda jako máš ty na fotce uprostřed) a k dekorativní kosmetice.. Mam odskouseny mraky věci... ale nejlepší cena - kvalita je sephora.. :-)a mužů doporučit jak make up tak korektor..pudr.. tvářenku jsem si vybrala od nars a nemůžu si vynachválit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj i Tobě :-)
      Beru doporučení na stylingové prostředky a až za milion let vypoužívám ty svoje, tak vyzkouším :-)
      Ze sephory jsem měla vzorek a byl super, La Roche vyhral ve finale o malou píď. Nejvíc mě ale ze vzorků zklamal Clinicque. To jsem myslela, že se udrásám k smrti..

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky