Kuřecí steak zapečený s hermelenínem a šunkou

Je na čase si dupnout! Zastat se staré dobré klasiky. Je fajn improvizovat a zkoušet nové věci, to jo... Na druhou stranu bychom si měli hýčkat obyčejná jídla. Když se udělají dobře a z kvalitních surovin mohou být zdravá.  Navíc, takový teplý, grilovaný hermelín na šťavnaté flákotě...





Kuřecí steak zapečený s hermelínem a šunkou

Suroviny:
Kuřecí maso (doporučuju od Léňi u nás v ulici), hermelín (camembert), kvalitní šunka, sůl, pepř, máslo nebo jiný tuk

Postup:
Troubu jsem si rozehřála na 180°C funkce gril. Při manipulaci s troubou vycházejte z vlastní zkušenosti.
Připravila jsem si šunku a rozkrájela sýr. Kuřecí maso jsem pomalu rozřezávala tak, abych vytvořila plátek (možno naklepat).
Maso jsem nasolila, napepřila a opekla na rozpálené pánvi s trochou másla. 
Jakmile maso chytlo zlatavou barvu, obložila jsem maso šunkou a sýrem a šoupla na asi 15 minut pod gril. 
Jídlo jsem podávala se štouchanými brambory a salátem zakápnutým olivákem a balzamikem (citronem).





Komentáře

Oblíbené příspěvky