Soukromá hodina s trenérkou

Na vánoce jsem místo lapačů prachu a na den žen místo kytičky dostala po hodině s osobní trenérkou Jankou Kolatkovou. Jako každá (ne)obyčejná holka z okresního města obvykle chodím na hromadná cvičení. Potřebovala jsem však opravit několik cviků a pochytat nějaké to moudro.

Vzhledem k poptávce po referencích na Janku a tomu, že mě vždycky zajímalo jaké to dát si hodinu s osobním trenérem, rozhodla jsem se svoje zkušenosti zaznamenat do internetového deníčku. 



Janka se mezi lokální trenérská esa rekrutovala ze zdravotnictví. Původně byla zdravotní sestřičkou. Na jejím přístupu jsou medicínské znalosti zlepšované neustálými školeními znát. Už během skupinových cvičení k vám přiběhne a fundovaně cvik opraví. 

Já jsem ale měla mít Janku a její know how jenom pro sebe. Po dlouhé době, mnohých strastech jsme konečně našly společný termín a sešly se.

Před samotným vybráním dárečků proběhla facebooková konverzace, kdy jsem se snažila poskytnout co nejvíce informací o svých aktivitách a stravování. 

Naše první setkání byla prošetřovací hodina. Janka si mě položila na zem, prohlédla zkrácenost a funkčnost svalů o nichž jsem ani netušila. Třeba jako sval, který se zapíná během kašle nebo smíchu a díky němu nás nebolí záda. 

Různě jsem lehala, různě jsem sedala, ukazovaly jsme si jednotlivé svaly, jejich zapojování a vysvětlovaly funkčnost, návaznost a zapojení. Janka neváhala a sama mi ukázala na sobě, kde jak svaly fungují. 

Ukázaly jsme si dřep. Ukázaly jsme si plank. Ukázaly jsme si klik. Po opraveném provedení jednotlivých cviků mě přešel smích. U dřepu najednou slušně táhl zadek, kliků jsem dala podstatně méně. 

Během cviků se projevila moje zkrácenost způsobená běháním a sezením u počítače. Ukázaly jsme si jednotlivé cviky na protahování a já dostala domácí úkol, poučení o potravinových doplňcích a jonťák na cestu. V závěru jsme si ještě vyfotily selfíčko na památku a do internetového deníčku, domluvily další schůzku. Odcházela jsem rozjuchaná a nadšená. 

Co mě na soukromém tréningu s Jankou bavilo?

1. Dokázala skvěle kombinovat odborné znalosti s názornou ukázkou.
2. Uměla odpovídat i na otázky kladené na základě různých výzkumů (děvče zná a ví).
3. Opravovala mě s něžnou starostlivostí a hecovala s vervou rozjařeného vikinga těšícího se na valhalu = skvěle se přizpůsobila situaci. 
4. Udělala mi z tréningu zážitek. 
5. Ještě jsem ani nezačala a už vím, že mám hodně dobrou službu v poměru cena/kvalita.

Za svůj dárek Silvě, Michalovi a Petrovi ♡ milion krát děkuji! Všem ostatním doporučuju vykašlat se na různé lymfodrenáže, botoxy, liposukce, placebo kosmetiku (...) a raději si sehnat podobně dobrou trenérku. 
Máte někoho, kdo pořád neúspěšně hubne? Vidíte, máte i super tip na dárek. A jestliže z vašeho rozpočtu nevyšetříte na soukromé hodiny, nebojte se o svůj dárek říct. :-) 

Stojí to za to. Na mou duši, na psí uši.


Adéla. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky